Algemene voorwaarden

webshop

Wij houden van simpel, strak en helder. Zeker in de communicatie. Daarom hebben we hier onze Algemene Voorwaarden zo uitgelegd, dat ze helemaal duidelijk zijn. Mocht je toch de officiële juridische tekst willen bestuderen? Deze hebben we natuurlijk ook. Daar staat precies hetzelfde, maar dan lang en ingewikkeld. Deze vind je hier:

Artikel 1 - Definities
  1. Klant: blije klant, daar doen we het voor;
  2. Taarten: onze liefde;
  3. Smaak: onze passie;
  4. Communicatie: altijd helder, snel en up-to-the-point;
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

Dat zijn wij, Gebakkerij:

Het adres: Het Ruim 1, 3823 SG Amersfoort
Studio: Breitnerstraat 8b, 3817 DT Amersfoort

Telefoonnummer:
06-11875747

E-mailadres:
info@gebakkerij.nl

Belangrijke nummers:
KvK-nummer: 53880781
Btw-identificatienummer: NL440840685B01

Artikel 3 - Toepasselijkheid
  1. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Alleen maar als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk.
  2. Onze algemene voorwaarden zijn opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, in overleg met de Consumentenbond. Heel voordelig voor de consument dus. Daarom hebben we ze, zonder enige aanpassing, overgenomen.
  3. Naast de algemene voorwaarden hebben we ook aanvullende voorwaarden, die specifiek voor producten van Gebakkerij opgesteld zijn. Mocht het zo zijn, dat de aanvullende voorwaarden de algemene voorwaarden tegenspreken, kies jij de meest gunstige.
Artikel 4 - Het aanbod
  1. We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. Ook wat het je gaat kosten. Duidelijk en zonder geheimen.
  2. Alle aanbiedingen en offertes die je van ons krijgt zijn vrijblijvend en geldig voor 14 dagen.
Artikel 5 - De overeenkomst
  1. Je doet zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken onze zorgvuldig gekozen IT partners hard voor.
  2. Je bestelling is pas definitief als je:
    De gehele bestelprocedure in onze webshop doorloopt; of
    Je bevestigt via e-mail dat je de offerte accepteert en je doet een afgesproken aanbetaling
  3. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
  4. Wij voegen alle informatie die je nodig hebt bij je bestelling. Het meeste vind je ook op onze website. Kijk ook eens naar onze blog voor handige tips!
  5. Heb jij of een van je gasten een allergie waar we rekening mee moeten houden, laat dit dan direct bij de bestelling weten.
Artikel 6-10 - Herroepingsrecht
  1. Je begrijpt vast dat je de bestelde producten van Gebakkerij niet terug kunt sturen.
    1. Alle producten van Gebakkerij worden op bestelling, voor jou, volgens jouw specificaties gemaakt.
    2. Alle producten van Gebakkerij zijn beperkt houdbaar
  2. Wij begrijpen dat er soms omstandigheden zijn, dat je het product toch niet meer nodig hebt. Daarom hebben we een mogelijkheid om de bestelling te annuleren.
    1. Annuleer je tot 2 dagen van te voren, dan is het helemaal kosteloos.
    2. Annuleer je later, krijg je alleen de kosten voor niet eetbare producten en diensten terug (zoals huur of verzendkosten).
  3. “Daarom” accepteren we ook als een reden van annuleren.
Artikel 11 - De prijs
  1. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW, tenzij anders is aangegeven
  2. De totale prijs (dus inclusief eventuele bezorgkosten, huur, borg etc) wordt altijd duidelijk aangegeven voordat je de bestelling bevestigt. Wij houden ook niet van dat soort verrassingen.
Artikel 12 - Garantie
  1. We zijn trots op onze consistent hoge kwaliteit. Maar we zijn ook maar mensen. Is er toch iets aan de hand met je product, dan lossen we het voor je op.
  2. We doen ons best de producten te maken zoals je ze voorstelt. De foto's op de website geven een idee van hoe het eruit gaat zien
  3. Heel soms is het niet meer mogelijk om het probleem op te lossen, daarom hebben we een duidelijke en eerlijke klachtenprocedure (zie artikel 16)
Artikel 13 - Levering en uitvoering
  1. We nemen maar een beperkte aantal bestellingen, zodat elke bestelling perfect wordt.
  2. Als de bestelling wordt bezorgd, is het onze verantwoordelijkheid dat het goed op de locatie aankomt.
  3. Als je de bestelling zelf komt ophalen, ligt de verantwoordelijkheid voor veilig vervoer bij jou.
Artikel 14 – Duurtransacties

Dit artikel is bij Gebakkerij niet van toepassing.

Artikel 15 - Betaling
  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling definitief.
  2. Als een aanbetaling afgesproken is, verwachten we dat je het restant uiterlijk 14 dagen voor levering betaalt. Anders zien we het als annulering van je bestelling (voor de kosten daarvoor zie artikel 6-10, lid 2)
  3. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.
Artikel 16 - Klachtenregeling
  1. We doen er alles aan om te voorkomen dat je een klacht hebt.
  2. Mocht je een klacht hebben, doen we er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
  3. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Als het nog mogelijk is, gaan we je meteen helpen.
  4. Uiterlijk binnen 14 dagen krijg je een antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
Artikel 17 - Geschillen
  1. Komen we er echt niet uit? Op alle overeenkomsten is Nederlands recht van toepassing. Maar we hopen dat we die nooit hoeven te gebruiken.
Artikel 18 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
  1. Dat is alles. We hopen dat alles duidelijk was? Als niet, laat het ons weten.
  2. Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website.